Solig söndag

I fredags blev Alfie 2 månader! Helt galet! Det känns som att jag alltid haft honom samtidigt som det känns som att han bara funnits hos oss i två veckor. Konstig känsla.

Det var Alfies månadsdag och Unnis systers begravning. Det var jättefint och jag tror att hon särskilt hade gillat låtvalet. Det var tungt att se min Dunsa ledsen...
Fredagskvällen tillbringade vi i Kävlinge hos Unni, Anders o Bastian. Det var jättemysigt. Alfie hade lite magknip men han var inte den enda som var högljudd. ;) Så jag hade inte dåligt samvete för att vi störde.

Igår var Sandra på besök. Det var nice att tjattra lite med henne. Vi träffas alltför sällan. Alfie fick en supersöt tröja med tillhörande byxa. Perfekt storlek också.

Idag har vi varit hos Sofi o Giles. Hämtade en gunga som vi fått låna. Ska bli spännande att se om Alfie gillar den. Sen stack vi till Johans päron i lödde. Kom precis i tid till fikat. Gammelfarmor o Thomas var också där. Besöket var väldigt uppskattat. ;) Kul att ens lille parvel glädjer fler än en själv.

Nu slaggar sumo på soffan. Och jag tänker lägga mig bredvid o snusa lite på honom nu.

Sandy o Alfie ( han trivdes där, låg så i ca två timmar!)



Eddie o jag myser



Mormor o Alfie, Eddie o jag



Alfie tränar nacken



Ciao

Kommentarer
Postat av: Pilla

Vad fina fotona blev :)!

2009-05-24 @ 19:01:35
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Unni

Puss

2009-05-25 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0