Vaccination

Idag har lille blivit vaccinerad. Första sprutan skek han till lite...vid andra sprutan skrek han i 15 minuter efter. Lille Alfie Malfie..kvidig precis som sin mamma. ;) Jag har en känsla av att jag kommer att ömka honom...har ju gjort det förr, fast då med en hårigare bebis vid namn Apollo. Så han kommer väl gråta så fort stackarn får en sticka i fingret. Hahaha. Och så kommer jag o duttar med honom. Åååh. vad jag kan se det framför mej. Så står Johan bredvid och säger "sluta dalta med honom."  Eller? ;)

Nu börjar snart SYTYCD! See ya

Kommentarer
Postat av: Unni

Hrm, vet hur det är.. ;)

2009-07-21 @ 00:14:40
URL: http://dunsa.blogspot.com
Postat av: Madde

Ha ha Naw lille gubben. Jacob tror också jag kommer bli en daltande mamma efter hur jag uppfostrat hundarna =0)I like it when you uppdaterar. Ses i morgon. Pusss

2009-07-21 @ 10:18:24
Postat av: Rebecca

Så är Philip! Det räcker med en spåga i foten typ så gråter han och jag kommer som ett skott ;-) Nova är mer härdad och gråter inte så lätt, tjejer är ju tuffare hehe. Kram

2009-07-21 @ 10:49:30
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: stina

halloj du! hoppas han inte fick för jobbiga biverkningar av sprutan. Vägde oliver igår o ha n vägde 7590 så e inte långt efter alfie=) haha...när ska vi ses igen? kram

2009-07-22 @ 08:29:29
URL: http://metrobloggen.se/mammastina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0