Sliten

Var hos Jenny igår o träffade henne, Casper o Unni o Boba. Mkt trevligt. Alfie vägrade sova så han var mindre rolig. Han hade kanske kul. ;) Vägrar sova när det händer grejer runt omkring honom. Sååååå nyfiken på världen. Lär ju bli att jag får springa mkt efter honom när han väl lär sig gå...oh my god! hahaha. Bra med motion.

Idag ska jag o Alfie till Stina, min gamla arbetskollega. Hon fick en liten Oliver 9 dagar efter Alfie tittade ut. Hoppas Alfie kan vila lite innan. Han sover nu o har gjort i ca en timme. Hoppas på en timme till.

Det börjar bli ett problem det här med tupplurer på dagen. Vet inte riktigt hur jag ska få honom att somna... Orkar inte läsa en massa om det så jag får väl kontakta bvc o höra vad dom tycker. Är ju trist om han är gnällig pga att han är trött. Stackars påg...Får ont i hjärtat när jag tänker på det.

Meeeeeen, nätterna är super. Man kan kanske inte få allt. Antingen strejkar dom vid natt-nattningen eller vid dag-"nattningen". Maybe. Jag ser nog hellre strejk vid natten. Så att man kan, eller rättare sagt, vågar ge sig ut bland folk. Kvällen är man ändå hemma och kan ta fighterna i lugn o ro. Jaja... Han är det underbaraste jag vet ändå. Ibland förstår jag inte att vi har haft en sån tur som fått en så fin, välskapt liten pojke. Det är verkligen detta livet går ut på. Livets mirakel!

Nä, inte sitta här o bli bölig. Nu ska jag packa ihop flaskor, mat o blöjor. Lägger in pics imorg eller ikväll. Pussssss

Kommentarer
Postat av: Pilla

naw så fint :)! ja, små mirakel är de våra pågar!

hörs sen, kram

2009-07-14 @ 11:29:33
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja visst är det, även om det är en stor prövning oxå =) kram

2009-07-14 @ 15:55:50
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0