Home alone

Då var det fredag igen. Johan jobbar 17-03 så morsan kommer hit sen så jag kan gå ut sista rundan med Apollo utan att väcka lille. Om han sover dvs. Men utan att dra med honom ut mitt i natten. Likadant imorgon. Sen är Johan ledig i två veckor. GÖTT!

Idag har Alfie badat lite. Han var litta skitt. Annars har han mest sovit hela dan tycker jag. Lekt lite i sitt gym, gungat lite o försökt krypa..haha! Han blir så jäkla frustrerad när han inte kommer nån vart. Stackaren vill nog mkt mer än vad hans kropp är redo för. Men han är duktig på att hålla upp nacken nu, och stödjer sig på armarna när han ligger på magen. Små, små framsteg. Men inte tillräckligt snabbt enligt honom själv. ;) Vi har även lekt flygplan här hemma. Apollo trodde nog att jag skulle tappa honom för han sprang efter när vi sprang runt här hemma. hahaha.

So long

29 år                                         24 år

      

Hos Linda o Jens

 


Kommentarer
Postat av: Pilla

ingen skillnad juh på 29 o 24! förutom att du kanske är lite på lyran på 24? :)

2009-07-10 @ 21:59:50
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Pilla

..jag menar alltså att du inte åldrats en dag..

2009-07-10 @ 22:01:49
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vilka fina bilder =)Jag håller med din syster, ingen skillnad på bilderna! Man är dessutom inte äldre än vad man gör sig, jag t ex kommer alltid förbli 22 ;-) kram

2009-07-11 @ 08:52:52
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0