Freitag

Har inte uppdaterat på några dagar för jag har legat bakis. Nä, inte direkt. ;) Var i Hjärup hos Fisen i onsdags o hade lite tjejkväll. Mycket mysigt..sen drog Unni, Paulina o jag till båten här i Malmö o dansade loss! Ja, jäklar vad vi dansade. Avslutade kvällen på crown så Unni fick sjunga litta.hahah! Johan var med Alfie i Lödde hos farmor o farfar. Det hade gått jättebra. För mej å andra sidan gick det inte så bra när kvällen väl var slut.. jag sakande Alfie nåt så enormt att jag inte kunde sova. Sov lite mindre än två timmar sen ringde jag Johan o sa att dom minsann fick pallra sig hem. ;) ALDRIG mer att han ska sova borta utan mej....min gosse. Eller inte på ett tag iallafall. ;)

Igår tog vi det lugnt o mös hela dan. Och idag har vi varit hos Eddies farmor o släkt på Rosengård. Detvar jättemysigt och det bjöds på goda bosniska pajer o lamm. Mmmmm.. Me like! Alfie trivdes gott hos damerna. Han gillar uppmärksamhet, den lille charmören.

Har börjat med en ny sorts mjölkfri mat då Alfie totalvägrade nutran efter några dagar. HOPPAS det blir bättre med denna för jag märker en skillnad när han får mjölkfri kost. Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Nu sover lille och har gjort sen sju. Ska glo lite på teve sen ska jag också gå o nanna.

Party

      

Alfie hos Eddies farmor o Eddie hos sin farmors syster.



Händerna i munnen all the time..gott


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas ni hade superskoj! Visst saknar man dom små när man e iväg, så var det flera år för mig! Man slappnar inte av o har dom i tankarna hela tiden. tids nog e man "mogen" =) kram

2009-07-25 @ 11:08:01
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0